Sebastian ben de geçenlerde kanguru postu açmıştım mamadus önerdiler ve aldım. Birkaç gündür kullanıyorum gayet rahat. Hatta ilk aldığım gün beceremedim geri yollayacaktım YouTubedan baktım takılışına öyle hallettim. Tek başıma kolaylıkla takıyorum bebek rahat içinde, ergonomik zaten. Bebeğim 3 ay 23 günlük bu arada.