Ruzgarcan Cumartesi den benim oğlumda ateşliydi 7,5 aylık Pazar götürdük düşmedi Pazartesi sabaha karşı 39,5 olunca gittik serum verdiler düşmedi yatış yaptılar özeldeki doktorumuz covid olabilir dedi ama devletteki dile bile getirmedi dün taburcu olduk ateş yok ama huzursuzluk çok uyku düzeni bozuldu ve emmeyi kısa tutuyor