Gulom34 Kızlar merhaba harcamış olduğumuz elektrik 28 lira gelen fatura 55 lira şaka gibi elektrik harcamasından fazla dağıtım bedeli fona ödüyoruz şaka gibi allah sonumuzu hayır etsin 🙄
alicihankus NeslihanBusra Brc32 maşallah bütün mahallenin elektrik ihtiyacını siz mi karşılıyosunuz 😀 bizede 50 60 civarı geliyo
NeslihanBusra alicihankus bende aynı fikirdeyim, alt üst doğalgaz yakmayınca hem UFO hem doğalgaz çalışıyor 7\24 😞
Sevde123 3 aydır 510 liradan aşağı ödemedik 🙄 keşke size gelen rakam bize gelseydi hepsi vergi olsa ağzımı acmazdm😂😂
alicihankus Gulom34 ben sobali evde oturuyodumda yeni taşındım bu doğalgazli eve 2.ayımiz bu ilk ay çok soğuk olduğu için ev çok yüksek isida yaktık 450 geldi bu ay bakalım kaç gelicek allah kerim 😅
Gulom34 alicihankus artık kapattık canım biz havalar ısındı Akdeniz bölgesindeyiz biraz kâr edelim dedik yine iyi gelmiş biz en fazla 50 derecede ısınıyorduk