Levent ve şirin serileri çok güzel ilgilerini çekiyor. bizim büyüğü 1 e giderken onunla karşılıklı hızlı okuma yarışması yapıyorduk önce misal okuduğumuz kitabın atıyorum 3 sayfasını okuyoruz bittiğinde dakika tutuyorduk diyelim 2 dk. Sonra sayıyorduk kim kaç kelime okumuş Ya babası ya ben kazanana ödüllü Ya dondurma çikolata ya istediği oyunu oynuyorduk Ya da bazen atıyorum 40 dk. Kazananın dediği olacak. Keyif alarak oyun gibi görerek okumasını ilerletti