kızım 10 ay 15 günlük el gıdayı tam olarak yemıyor reddedıyor ama günlük olmasada iki günde bi bişeyler önüne koyuyorum yemesi için zorlamadan ama kızım var k gıda yediği zamanlar kabız oluyor canı cok yanıyo onum canı yanınca bende çok üzülüyorum ya bi tavsiyesi olan varmı acaba ne yapabilirim nasıl gecer bu durum?