Kızlar bugun 39 gün oldu adet olmadım. Normalde dongum 35 günde bir . Yani bugün 4.gun olmasi lazım.oglum 6bucuk aylık o 2 aylikken adet gördüm .4 kez düzenli oldum.Bu sefer gelmedi .Emziriyorum da .Ama cok Sancım oluyor adet gibi kesin geldi diyorum yok.sistim kaldım var mı adet söktürücü bir şeyler ?