esraksl2304 5 günlük bebeğim var bugün göbek bağı düştü ben saçma şeyler yaptırmaya karşıyım ama annem kahve koyalım kayınvalidem tuzlu zeytinyağıyla silelim diyor. Karşı çıkıyorum siz neler yapıyorsunuz göbek bakımında? Doğru bir yöntem mi bunlar?
Rubab_Mommy esraksl2304 gobegi duştukten sonra 1 2 gun %70lik alkolle temizledim.Sonra biraktim.Doktorumuz oyle soylemişti.Tuz yag nedir yaa mikrop kapar ALLAH korusun izin vermeyin sakin
Uzaymekiii esraksl2304 hiçbi şey yapılmaz duştan sonra güzelce kurutulur o kadar sakın yapmayon öyle şeyler Allah korusun enfeksiyon kaparsa daha zor olur herşey
Mom987 esraksl2304 Ne yapacaklar hamur işimi yapacaklar çocuktan. Eskileri anlamıyorum valla. Hep bi inatlar.
Mom088 esraksl2304 hiçbirşey yapmadım doktorun doğum yaptığımda bi alkol ve gazlı bez söylemişti onla temizledim o kadar
neslihan-87 esraksl2304 sakın canım kahve tuz nedir enfeksiyon kapar yazık uğraşırsınız sonra yaptırmayın
Dk16 esraksl2304 duştan sonra kuru kalması gerekn bir yer orası. Zeytinyağı aaidik yapıda bir madde oraya sürülmez hele diğerleri asla
pandisko esraksl2304 Doktorun verdiği kremi sürdüm sadece. Kırk çıkarma dedikleri günde sadece normal su ile banyo yaptırdım içine hiçbir şey koydurmadim
Bgmbgmbgm esraksl2304 hiç bişey yapmadık. Yapmanıza gerek yok.İlk defa duyuyorum böyle şeyleri de.. yıkadıktan sonra güzelce kurutmak lazım
Aybarsim74 Hiçbir şey yaptırmayın derim. Annemler de zeytinyağı sürelim çabuk düşer dediler bebeğimin göbeğinde iltihap oldu. Doktorumuz gümüş kalemle çizince düzeldi çok şükür
yiyidom esraksl2304 Allah korusun enfeksiyona çok açık yara daha orası lüfrn hiçbirşey sürmeyin bazıları bebek pudrası bile döküyormuş kahve tuz nedir Allah aşkına bırakın kurusun kendi kendine çok kabuk bağlamış yara varsa hafif zeytinyağı sürebilirsiniz ama çok çok az. Kimseyi de karıştırmayın enfeksiyon olsa onlar mı bakacaklsrmış çocuğa