Gokturk-10 Edayaz anne sütü alan bebekte 10-14 güne kadar yapmaması normal benim bebeğim 12 günde bir yapardı buna rağmen doktor müdahalede bulunma sakın derdi ayrıca bu kabızlık değil kabızlık farklı bir durum derdi. Kaç aylık bebeğiniz?
Serapveminikleri Edayaz 10 gün anne sütü 7 gün mama içen bebek için ama eğer huysuz ağlıyorsa yediğini de atıyorsa ve karnı sertleşmişsr uyarılır yada Dr götürursunuz
Melikederinakinnn Edayaz 1 hafta on gune kadar normal canm eger ek gida aliyorsa armut rendele yada armut suyu verebilirsiniz kakasini daha rahat yapar yada kayisi suyu kayisi puresi vs
htceee98 DenizOzlem benimki 4 aylık sağlık ocağı nin verdiği damladan sonra yapmamaya başladı ne zaman normale döner
1prens_1prenses_Annesi Gokturk-10 benim kızım 4 ay 2 günlük normalde 5,6 günde yapıyordu ve bugün 11 gün oldu sadece anne sütü alıyor ve hala yapmadı yani normalmi nezaman yapar peki
DenizOzlem htceee98 damlalardan kaynaklıysa bilemiyorum, bizimki 5.5 aylıkken yapmamaya başlamıştı, doktorumuz büyüdüğü için böyle, geçer, sert kaka yapmıyorsa müdahale etmiyoruz demişti (1 hafta 10 güne kadar kaka yapmaması normalmiş)
DenizOzlem Edayaz 7 ay icin normal bence, bizim de 5.5 aylıkken olmustu, günde 4-5 kaka yaparken birden yapmamaya baslamisti, 2 gün yapmayınca doktorumuza sormuştuk, büyüdüğü için oluyor, geçecek, sert kaka yapmıyorsa müdahale etmiyoruz demişti.