Mmelike bence yumurtaya biraz ara verin, ağır gelebilr 🤷🏻♀️
bebe bisküvisini de hiç vermeyin ( hazır alıyosanız,, içinde şeker palm yapı çeşitli katkı maddeleri olduğu için verilmesi doğru değil. Siz evde yapıyosanız o ayrı..)
Bebeklerin ayına uygun ne verilir internetten bakın isterseniz çünkü verdikleriniz ağır geliyor olabilir.
Kabızlık için de mamanın markası bile etkiliyomuş ben ilk 2 3 ay mama kullandım sarılıktan ötürü ama çok bilmiyorum.
İrmik bile kabız yapabiliyor.. Çünkü bağırsakları hazmedemiyor daha 🙄
İrmiği randodan geçirin ufalsın biraz hiç olmazsa sindirimi kolay olur.
Çok öğün vermeyin bebeğe porsiyonları da küçük tutun ki bünye alışık değil 🤷🏻♀️
Zeytinyağını 1 2 damla direkt içiriyordum ben kabız olduğunda ya da kuru kayısı kahve fincanında 1 gece suda bekletip suyunu içiriyordum..
Ya da kabak püresi üzerine zeytinyağı gezdirip verebilirsiniz azıcık..
Avakado da kabızlık için iyi gelir ama hangi aylarda veriliyor bilmiyorum ben 8.ayda başlamıştım siz başlamışsınız ama az verin çünkü yağlı bi gıda ağır gelebilir..