Annnisshhh Kızlar bebeğim dört aylık karma aşıdan sonra bir ay bekleniyormuş o yüzden yapmadılar ebe yapmak istemiyor daha önce hiç yapmadım diyor😒 doktora mı yaptıracağız
Aysegul30 Gggggg 2 maddesi varmis zaten bugune kadar ki asilarin icinde 3.maddeside 9. Yada özel aliniyo dedi ebe bana bugun 6.ay asilarini olduk 2 bacak bir agizdan hepatit b yokmus onumuzdeki ay yapacaklar
fduygum Gggggg adı ne bide kaç doz oluyor bizede önerdi doktor ama 3 doz oluyormuş 400 TL mış her doz bexsero adı sağlık ocağındaki ebe ise bütün hepsi içerikli dedi kafam karıştı
Gggggg Sezenkumsal92 zorunlu değilmiş ama yapılması daha iyi olur dedi doktor karar size kalıyor sonuçları kötü o yüzden yaptırdım