Oğlum 5 aylık oldu ve emerken çok acıtmaya başladı, diş falan yok daha ortada ama 2 gündür sanki damagiyla eziyo gibi göğsümü. İlk emzirdigimde bile böyle acimamisti. Neden böyle yapıyor olabilir acaba. Gümüş kapak kullanmıştım en başta, o yüzden hiç kanama acı falan olmamıştı ama şimdi oda fayda etmiyor sanki