zeynepduha Sadece merak ediyorum ☺️ Doktorum bana iz kalmaması için pregnicy krem verdi sabah akşam kullanmaya başladım ama bildiğim kadarıyla sezaryen izi geçmiyor sizinki geçti mi?
Thesra zeynepduha 3 sene oldu geçmiyor🤷🏽♀️Şu sıralar silikon bant duyuyorum çok yıllar geçmesine rağmen izi yok ediyor diye ne kadar doğru bilmiyorum bir doktora sormuştum cerrah onlar çok işe yarıyor demişti ama eski izlere de yararmı bilmiyorum
Eminerd zeynepduha çok ilginç 2 sene önce göğsümden ameliyat oldum estetik dikiş yaptılar hiç iz yok ameliyat olmamış gibi ama sezeryan izi geçmeyecek gibi duruyor
zeynepduha Thesra peki uyuşukluk hissi geçiyor mu?Yani çok farklı bir his var dikiş yerinde uyuşukluk gibi ☺️
Cgnege44 zeynepduha Uyuşukluk hissi uzunca zaman sonra geçiyor 2sezeryan yaptım ikincide onun üzerinden kesilmiş incecik çizgi işimi seviyorum ben çocuklarımı hatrlatiyor bana 😍 koca gobusumu hayatımda çok nadir yasayabildigim duygularımı hatrlatiyor 🥰🤍
Annem42 Sdaoztrk benim 6ay oldu hala gecmedi bakalım ne kadar zamn snra gcti diyen olack cok merak edyrm