Dostlar 3. Keredir ayakkabı alıyoruz hepsi ustten sıkıyor iz bırakıyor nike air force ve yine nikeın bir modelini aldık. Adidas stan smithler olmuyo cırt cırtlar kavuşmuyor. Bana böyle rahat yumuşacık ayakkabı önerebilir misiniz kullandığınız var ise? Teşekkürler şimdiden.