4 ay 7 günlüğüz anne yanı besikte yatıyordu gece uykularımız o kadar güzeldiki allahımmm hersey rutindeydi ama nolduysa park yatağa geciyim dedim uyutuyırum koyuyorum hatta koymama gerek kalmadan gözünü acıyor yanımda yatıyor mecbur alışcak diye korkuyorummm yanımda yatırana kadarda uykuya gecişi cok zor oluyor düzelirmi acaba😱