Hamileliğimin son haftasi kaşıntım başlamıştı dogum yapali 12 gün oluyo hala kaşınıyorum bacaklarim ellerim kollarım ayaklarim karışmaktan yara oldu cilt kuruluğundanmis geceleri asla uyuyamiyorum artık çocuğuma düşman gözüyle bakmaya başladım emzirirken kasiniyorum yarida bırakıyorum kaşıntımı nasil rahatlatabilirim doktor dus alma iyice kurur cildin dedi ne yapcagimi şaşırdim artik