yaseminoztrk Ayse_54 ikisi birlikte çok iyi geliyor doktor onayı ile ikisine de kullanıyoruz çünkü biri probiyotik diğeri gaz damlası
yaseminoztrk Ayse_54 biogai günde 5 damla. Nurse harveys günde 2 kez 10 ar damla direkt kaşıkla veriyorum
yaseminoztrk Ayse_54 aşşırı gaz problemimiz var kaç kere arabayla gezmeye çıkardık hastaneye gittik bilmiyorum. Birsürü gaz damlası denedim bize en iyi gelen nurse harveys oldu. Probiyotik olarak hep biogai kullandık bir fark söyleyemem onun için
Mirayse Ayse_54 eczacı satarken bir sise bitip ikinciye geçmeden fayda göremezsinz dedi biegaia için. Doktorumda gaz baslayınca ganında gaz damlası kullancaz dedi 27 günlük henüz gaz ağlamaları baslmadı ama bie gaia 10gündür kullanıyoruz
yaseminoztrk Ayse_54 yani aslında gaz için hiçbir faydası yok probiyotik neticede ishal varsa durduruyor kabızlık varsa yumuşatıyor gaz a faydası yok o yüzden ikisi birlikte kullanılıyorum aslında
Ayse_54 yaseminoztrk biogaia kullanıyoruz biz. Bebeğim zaten küçük ağızdan gaz çıkarıyor kabız değil ama tıvaletinş yapamıyor büyüğünğ zorlanıyor
yaseminoztrk Ayse_54 ama kaka ya da çok aşırı yardımı olmuyor tabi benim bebeğim de günde 1 kez zar zor inleye inleye yapıyor 10 günlükten beri kullanıyoruz
DaisyMom Ayse_54 ben iki ay biogaia kullandim gayet guzel ama biraz pahali oldugu icin metsil kullanmaya basladim.Keske ilk onu kullansaymisim.Bebegim cok rahat etti.Gaz problemo yasamiyoruz daha.