gozdeteacher Ayz27 Porsiyon azaltmak yerine verme sıklığınızı azaltın bence. Ama avokado gerçekten çok sağlıklı. Keşke bizler de zamanında böyle sağlıklı yiyeceklerle tanışsaymışız.
ftsdmrhn Ayz27 ben antalyaliyim, bebekligimden beri dedemin avokado ağaçları var ve ben kuzenlerim hepimiz avokado ile büyüdük, çok şükür hiç birimizkn öyle bir problemi yok. Cahul kaynana ve görümcenize aldırış etmeyin. Avokado en sağlıklı şeylerden biri.
Ayz27 ftsdmrhn yok canım takmıyorum ama akıl karışıyorlar ben vermeye devam ediyorm çok sağol :) sende şanslıymışsn avokadoyla büyümüşsün 😃 bıktım biz avokadodan mı büyüdük demelerinden
calikusuu Ayz27 Keşke benim de kızım yese, çok sağlıklı. 6. ayda değilde ben yaşında vermiştim. Erken olabilir mi bilmiyorum.
iyilik80 Ayz27 5. Aydan beri veriyorum aksine yagli oldugu icin sindirime yardimci oluyor bir zararini gormedim.kabizligi onluyor.