Alyaask teşekkürler canim sizede çok geçmiş olsun. Evet hepsi aynı gün oldu sabah 7 buçuk gibi oldu biz direm acile götürdük ne olduğunu bilmiyordum bile gidene kadar, serum takıldı falan bizim şuan kaldığımız ilçede çocuk doktoru olmayınca baska bir ilçeye sevk ettiler ambulansla orda acilden çocuk doktoruna geçtik doktor baktı tam çıktık yine başladı doktor arkamızdan gelip aldi gitti bebeğimi ben kalakaldım arkada sonra acil bir sey olursa diye 2 saat bekledik acilde bir sey olmadı bu seferde yatış oldu yukari ciktik odada oldu bu 3. Olunca ilaç başlamalıyız artık dedi kolay bırakılan bir ilac değilmiş ama iyiki varmış o yani çok şükür, daha sonra 3 gün hastanede kaldık çıktık ve 3 gün sonra çocuk nörolojisine gittik doktoru görünmesi gerek dedi çıkarken ve o doktor eeg istedi 17 sinde randevumuz var onu bekliyoruz 🙁