Pinardefne ben buse terimin sayfasında beğenmiştim ama istediğim renkte numara bulamadım ordan bakabilirsiniz hem şık hem rahat görünüyo, biz adidastan aldık şu beyaza siyah çizgili olan klasik modeli, bizimkide tam yürümüyo elinden tutup yürütüyorum, evde biraz ayakkabıya alışması için yürüttüm onun dışında evde ayakkabısız yürüyoruz😌