01_10-2020 Şu aralar çok huysuz iki tane dişimiz çıktı öncesinde 1,2 hafta kadar iyiydi şimdi yine başladı mızmızlanıyor uykusunda da bölük bölük uyuyor ağlıyor napıcam sizler ne yapıyorsun bu durumda tecrübeli annelerim yardım edin (7 aylığız)
Hygge 01_10-2020 Biz de öyleyiz şuan. İlk 2 diş çok sıkıntısız çıktı çok şükür 🧿 Ama şimdi biraz zorluyor. Uyumuyor hiç. Sabretmekten başka yaptığım bir şey yok. Nurse Harveys dentigel var, onu sürüp yatırınca biraz daha uzun süre uyuyor🌝
Rosaa 01_10-2020 ayy sormayın bizim de şuan aynı durumda . Çok huysuzlanıyor iki dişi cıktı . Ama uykudan sürekli uyanıyor gün içinde huysuz ağlıyor sureklj yavrum
Alinduru 01_10-2020 çok yapacak bir şey yok aslında maalesef ki bu süreç böyle geçiyor 🙄 sadece diş jeli falan bi nebze rahatlatır belki ben Tetagil kullanıyordum temiz içerikli olduğu için. Ama diş dönemleri hep böyle oluyor sabredin geçecek 🙏🏻
Echche 01_10-2020 çıkan disleri uzadı mi? Uzadıysa yeni disler çıkıyordur üstten. Bize doktorumuz paranox S fitil vermişti bu ağır ağrılar gecene kadar birkac gun ver demişti. Gece 1 tane veriyordum hic ağrısı kalmıyordu rahatlıyodu. Birkac gun sonra dis patlıyor biraz uzuyor o zaman geçiyor bi daha kullanmaya Gerek kalmıyor zaten
01_10-2020 Hygge Bizimde ikisinin nasıl çıktığın anlamadım bile fakat bu gelicek olan bir hayli zorluyor ağlıyor ilgi istiyor uykusunda defalarca uyanıyor🤦🏼♀️ Yoruluyorum ya gerçekten çok zormuş
01_10-2020 Echche alt dişi uzadı görünüyor artık ama sanırım yan alt gelicek sürekli bi sağ bi sol yapıyor parmağınla cangel kullanıyoruz pek bir faydası yok sanırım
1Egmen 01_10-2020 bu süreçler çok doğal hepimiz yaşadık/yaşıyoruz ☺️ Benim oğlum tatlı kaşığıyla çok rahatlıyordu, diş kaşıyıcısından daha çok işimize yaramıştı. Deneyin dilerseniz ancak gözetiminizde olsun.. sağlıkla büyüsün 🎈
01_10-2020 1Egmen dişliklerimiz var onuda denemiştim ,meyve filesinde az soğutulmuş meyve verdim yok banamısın demiyor ,amin allah razı olsun
Echche 01_10-2020 evet yan alt çıkacaktır. Calgel faydası olur ama su anki şiddetli ağrısını o kadar kesemez. Damagi yarılsa dis azıcık çıksa rahatlar. Bize o zamana kadar dediğimi yaptırdı doktor. Hic sorun yaşamadık cocuk anlamadı bile dis çıktığını. Sen de danış istersen doktoruna benim dediğimi