Fatma11 Iki gündür birsey oldu 40 dka emiyor birakiyor agliyor ac gibi yine agzini aciyor cok icincede kusuyor sizce niye böyle 😩
Vanilya Fatma11 Gazı var canım. Fazlalığı atıyordur kusmayla. Takip et sıklaşırsa kusma doktora danış. Gaz için yöntemleri dene
Bebegimm1 Fatma11 gazdan dolayı yapıyor ustten gazini iyi cıkarin yuz ustu kucaginiza yatirip sırtıni ovalayın
_Ahlas_ Fatma11 gazı çok olduğu için çıkarıyo zaten olmasa hiç çıkarmaz yani zamanında oğlumu aynı şikayetlerden dolayı doktora götürdüğümde böyle söylemişti gazı olan bebek gaz çıkartır
Bebegimm1 Fatma11 o gaz oyle bir sey ki cıksa da tam cikmıyor malesef gaz ilacı kullanın doktorunuz yazar
Eloss Gazi vardir . Her emmeden sonra gazini cikarmaya calisin. Kendini rahatlatmak icin emmek istiyor surekli emdikcede gaz birikimi oluyor.
Daphnemom Gazını ne kadar çıkarsanızda içerde kalan ağrı yapıyor ağrı oldukça emme isteği artıyor emdikçe ağrı artıyor ve kısır döngü. Yalancı emzik deneyebilirsiniz, doktorunuza danışın bir de gazı için gaz damlası verebilir
Eloss Fatma11 Benim kizimda oyleydi coksukur gecti o gunler .karina masaj, kolda yuzustu yatirmak rahatlatiyordu. size de kolayliklar diliyorum.
3children1mom Fatma11 Gazi var hava yutuyordur memenizin siyah bölümünün tamamı ağzına girdiğinden emin olun. sap sup ses çıkıyorsa hava yutuyor demektir ayaklarını ve karnini sıcak tut yemeklerine kimyon koy ve bebeğine kimyon çayı da içerebilirsin. Gaz damlası kullanıyor musun? Yüz üstü yatır masaj yap canım birde sağlık ocaginin verdiği d vitamini şişkinlik gaz ve kabızlık yapıyor bilgin olsun cok geçmiş olsun canım
Elay30 Fatma11 tam olarak beni anlatmışsın.haftada bir tartın kilo alımı normalse doyuyordur. Gazı olabilir rahatlamak için emmek istiyodur. Bizim gaz problemimiz yoktu ama biogaia damla kullanıyodum. Onu kullanabilirsiniz.değil 40 dk 3 saat boyunca memede duruyodu. Emzik gibi kullanıyodu beni. Sonra bi avuç kusuyordu.Emzirme danışmanlarına sordum kilo alımı normalse gaz problemide yoksa anneden ayrılmak istemediği için memede duruyormuş meğer.
Fatma11 Elay30 aslinda gazinin oldugunu düsünmüyorum gazi oldugunda farkli agliyor cikiyorda gazi ama yinede gaz icinn damla isticem
Elay30 Fatma11 30-40 gün kadar sürdü ama aralıklı bi gün öyle bi gün değildi.hatta bi gün sabah 9 akşam 11 e kadar memede kaldı. Sinirlerim laçkalaşmıştı resmen wc zor gidiyordum şimdi 3 aylık olduk meraktan etrafı izlemekten memeyi ağzına ben tıkıştırıyorum tadını çıkarın bırakın evin işini gücünü boşverrrr her dakikası pahabiçilemez