Kızlar bebeğim 13 günlük meme + mama takviyesi yapıyorum 40 cc ye 1 ölçek üzerine çeyrek ölçek daha atıyorum. 2 saatte bir bazen 3 4 saatte bir veriyorum ama doymuyor gibi geliyor hep aranmaya devam ediyor yine çabuk acikiyor sizce az mı veriyorum? Aptamil kullanıyoruz bu arada