Aybuke35 Kızlar merhaba kızım şuan 2 aylık ve ağzında hemanjiom var. O nedenle ilaç kullanıyoruz. Ilaç hap şeklinde onu ezip enjektör içine su ile beraber içirmeye çalışıyorum. Fakat yutmayı bilmediğinden yarısını çıkarıyor. Ilaç içirmenin başka bir yolu var mı?