Ya arkadaşlar kızım 3 aylk olcak 1 haftya ve ben 2 ay oldu emzirmeyş bırakalı, ilk başlarda biberonu iyi alıyordu.fakat şu son zamanlarda zorla içiyor aç olmasına rağmen ağlıyor almıyor bağırıyor çıkdırıyor uyuyamıyoda açlıktan.. yanş delirecem veremıyorum adam akılı vaktinde. Versem bağırıyor ağlıyor tutmuyo uyumuyor da aç olunca . Napacamm? Böyle olanı varmı????