İkizlerim 1 yaş 15 günlük halaaa aynı 🙁 ne emzik ne biberon alıyorlar, artık beşiklere yatır kaldır uğraşmıyorum yer yatağı yaptım yanına uzanıp emziriyorum bende biraz biraz uyuyorum tabi uyumak denirse kim uyanırsa onun yanına bir oradayım bir burda 😂😂