Narin9 öyle düşünme canım bi kemik suyu tavuk suyu, bütün tavuk falan sığmıyor 4,5lt ye ama az yemeği suyunu ona göre ayarlayıp pişirirsin.. ben 4,5ta iki kişiye mısır dahi haşlayamıyorum derinliği çok yetersiz. Ben neredeyse her yemeği düdüklüde yapıyorum birini annem verdi 20 senelik vardır.. hala taş gibi 4,5lt olanını da senle aynı düşüncelerle kendim satın aldım ama çok sayılıdır onda yemek pişirdiğim. 1kg taze fasulyeyi dahi sığdıramıyorum adam gibi 😬 max çizgisini geçmemek gerekiyor o baya sıkıntı oluyor.