sevilayaseeel Kızlar karantinam bitti bugün 17.günüm gene pozitif çıktı nolacak gene karantinayamı gireceğim sizde cevrenizde yaşayan oldumu bu durumu
GoGirl sevilayaseeel benim bilip duydugum tekrar karantinaya girilmiyor negatife dönmek sürebiliyor ama bulas riski kalmiyor diyorlar bilmiyorum gecmis olsun
xrtalafx sevilayaseeel Tekrar olmuyo canım garantina taşıyıcı olarak gözüküyosun yani bulaştırma olmuyo babamda oldu saglık ekipleri böyle demişti
Nrnfth sevilayaseeel Bize tekrar test bile yapilmadi esim ise döndü pozitif ciksada bulasmadigi icin karantina olmuyo dediler
sevilayaseeel Nrnfth ya banada hiç telefonuma pozitif mesajı gelmedi ben e nabızdan baktım ve hes kod ta riskli yazmıyor bugün