Kızlar 12 gun once sezeryan oldum. Eşimin annesı hala bizde. İlk gunlerde toparlandıktan sonra bebegımle ilgilenecegim bagımızı kuvvetlendırecegım diye sureklı kucagıma almak emzormek İstememe ragmen ilk torumun diye siye bebegı sürekli kucagından indirmedi. Sallaya sallaya kucakca uyumaya vr sallanmaya alıstırdı. Gecen gunde bos bıberunu susun dıye cektırırken gordum olanca hava küçücük midesine doldu iki gündür gaz sancısından yatmıyor. Eşime annemn ne zaman gıdecek dedim benım le kustu konusmadı. Ben ne sancılarla ne zorluklar cekerek dunyaya getırdım ama lohosa olmama ragmen eşimden gereklı anlayısı bulamıyorum sizce ne yapmam lazım