mombunny Alt üst çıkmıştı.Yan dişler geliceğinde ısırmaya başlamıştı.Düşünsene göğsüm 4 dişin arasında.Başta tepkisiz kaldım olmadı.Biraz sesimi yükselttim olmadı.Isırdığı an sağıma soluma vurdum mesela dolaba o an dikkati dağılınca bıraktı,heeeh dedim tamam yolunu buldum sonra onu da yemedi.Burnunu sık dediler,sıktım.Ağzının kenarından nefes aldı yine bırakmadı.En son ısırıp çekti ve göğüs ucum kanadı.Artık ciddi ciddi canım yanıyordu.Tekrar ısırdığında kafasıını göğsüme bastırdım.Ağzı zaten dolu burnu da kapanınca mecbur açtı ağzını.Her seferinde tepkisiz kalıp bunu yaptım birdaha da yapmadı.Çok geçmedi dişleri de patlattı ikimiz de rahatladık bidaha 🥴