Eylusunannesiii Sevdaogla masallah bence gayet iyi benm kizim 3 aylikken 4800 du meme+mama seklinde ilerliyoruz
Bebegimm1 Sevdaogla internette persentil hesaplama var oraya da bakın ben arada ordan da bakıyorum doğum kilosuna göre hesaplıyordu
Azemmm Sevdaogla benimde öleydi 3 aylıkken doktor normal demişti şu an 4 aylık olduk kilosunu bilmiyorum
Nazli_07 Sevdaogla Normal kilosu bence.Biz annelerin bütün derdi bebisleri tospik yapmak.Ama sonradan anlıyorsun kilolu olup hasta olacağina zayıf olsun sağlıklı olsun.Benim kızım 4 aylıkken 5 kiloydu😊
GizemAslan Sevdaogla mamayla beslendikleri için kiloları biraz fazla oluyor 😂 kendimden biliyorum birde edevlete girip persentil değerlerimi kontrol edebilirsin
C_E Sevdaogla normal bence.benim kızımda 45 günlük 4700 kilosu.3400 doğdu 3. Ayında sizinki gibi olur aşağı yukarı sdc anne sütü ile besleniyor