Zynpblg Arkadaşlar var mı sizin kurumlardan haberler, geçen iki haftalık idari izin verilmedi bize ( sağlıkçı değilim) merak ediyorum siz nasıl çalışıcaksınız? Teşekkürler😘
Azemmm Ndrg-12 vala bütün öğretmenlerimize Allah sabır versin benim kızımda evden derse giriyor ve ben seslerine bazen başım ağrıyo mutfağa kaçıyorum sizin işiniz çok zor birde ilk okul birinci sınıf daha kötü
Drnk Azemmm valla gece gündüz mesai nöbet yollara dökülüp hafta içi hafta sonu demeden yasak masak dinlemeden calısan özel sektör garibanının yanında bu evden ders vermek devlet dairesi calısanı olmak memur olmak VS bir lütuf yani bunu da ahlanıp vaflanarak anlatmaya gerek yok aldıkları ücrette aşikarken özellikle
Azemmm Drnk kimse ahlanıp vahlanıp bişe denmiyor burda yani herkesin işi zor burda öğretmen konusu gecince öle yazdım özel sektörlük mesailik bi muhabbet yok yani olsa onun içinde onların için yazardım
Drnk Azemmm cok zor diye söylenmek ahlanıp vahlanmak oluyo cok şükür biz yine iyi durumdayız diger insanların çzlısma kosulları göz önüne alındgında demek yerine!