Honeyboy trendyoldan aldım 3 günde filan geldi ama yeni sezon kalıbı berbaat 1 yaşında kızıma 12 18 aldım gelen bedenleri görmeniz lazom 3 yaş oğluma aldığım eşofmanla aynı boyda pantolanlar taytlar. Şapka fotoyla alakasız kocaman birşey. Geri iade hepsi 9 12 alıcam yada da de factodan bakıcam