Benim bebeğim de önceden bensiz durmuyordu oyun halısının üzerinde. Şu an dört buçuk aylık on beş dakika falan duruyor çıngıraklarla oynuyor tek başına, ben de kahvaltımı yapıyorum bu sayede. O “on beş dakika” için bile şart 😀bu arada benim ki piyanolu falan değil ama iş görüyor