Merhaba emziriyorum henuz siram gelmedi ama prof. Dr. Derya unutmaza yazmistim. Emzirenler biontech olabilir ve koruyuculuk bakimindan biontechi tercih edin dedi. Zaten ab ve abd de sadece biontech var emzirenler de hamileler de biontech oluyor. İlk dozdan iki hafta sonra bile yuksek antikor oluyor