Arkadaşlar dualarınıza çok ihtiyacım var korona oldum çok kötüyüm eşimde oğlumda yok ama sadece bende var oglumu çok özledim en çok da canımı yakan oğlumu özlemem ağrı sızı umrumda değil öpüp koklaayamamk çok zor. Başına gelince anlıyor insan Rabbım ilk önce bu illetten bizi kurtarsın inşallah…