Duyguekncixxx burda çoğu kişi karşı, doktorlar da önermiyor yürüteçi, ama ben koydum yürüteçe. Çünkü kucakta olmuyor, ana kucagında durmuyor. Tuvalete giderken, yemek yaparken vs koyuyorum. Diğer zamanlar yerde oynuyoruz. Corapta ben çarıklı patik aldım ayakları yere değince üşümesin diye