Aslanmamy benmki de çok sızdırıyordu ve üstüne bizimki kaka da yapıyor hala da. Ben çözümü şöyle buldum. Prima premium care takıyorum önce üstüne de BİM’in bezini takıyorum. Bu şekilde çok çok nadir sızıyor o da hafif varla yok arası oluyor. Siz de öyle deneyin isterseniz. Üste takacağınız bezi bir numara büyük deneyin ama BİM’in bezi hem uygun fiyatı hem de büyük kalıp tavsiye ederim.