Damla93 Kızlar 12 aylık bebeğim var yürüyo ayakkabı giydirmek istiyorum ama imkanı yok giymiyo kendini paralıyo ağlamaktan asla yere basmıyo çok ağlıyo başına gelen var mı nasıl alıştırdınız
Fatmamirac_2705 Damla93 benimkide o donemlerde cok aglıyordu giymek istemiyordu sonra kendiliğinden alıştı
Biscolataerkegim Damla93 İlk zamanlar bizde de durum farklı değildi evin içinde giydirerek aştık bu durumu.
Damla93 Fatmamirac_2705 inşallah benimkide alışır çünkü yüeümek istiyo ayakkabı olmadanda dışarıda yere salamıyorum yine bi kaos oluyo
Fatmamirac_2705 Damla93 evın üçünde gıydırdıgın panduf falan varsa onunla yurutun bıraz taşsız yerlerde ben oyle yapmıstım
Biscolataerkegim Damla93 Konuşarak sakinleştirin. Bak çok cici ayakkabıların bunu giyince parkta çok rahat oyun oynayacaksın hepimiz dışarı çıkarken ayakkabı giyiyoruz gibi telkinlerle destekleyin