Hanımlar merhaba. Kızım 6 ayını doldurdu, doktorumuzda bir liste verdi sabah öğlen akşam arka öğün vs ne yapmam ne yemesi gerektiğini. Ama kızım hiç bi öğünde ağzını açmıyor. Normalde her bulduğunu ağzına götüren kız yemek olunca nasıl anlıyorsa kıyamet koparıyor. Şaşırdım ne yapacağımı . Bu durumu başlarda yaşayan oldu mu acaba ?