Seymao Bebegim 25 gunluk , bazen emerken agliyor hem emmeye calisiyor hem agliyor. Cok kisa sureli emiyor emdiginde 5 dk ancak emiyor. Tek gogsum bosalmiyor bile. Kendi birakiyor emmeyi ama doyuyor mu anlayamiyorum. Hic mama vermedim vermeli miyim ??
Fatmaaa22 Seymao benim bebeğim de bir aylık gaz sorunu olduğu için öyle yapıyor ben karnına ve ayak altlarına acı elma yağını elime sürüp masaj şeklinde sürüyorum. Bir de doktorum metsil verdi isterseniz doktorunuzla bir görüşün.
Ada05 Seymao aaa dedim bu postu ben mi açtım😂😂 benimkide 26günlük aynı şeyler bende de vardı gögüs pompası aldım onun yarım bıraktığını sağıyorum ağlama krizlerinde veriyorum acaba doymuyor mu o yüzden mi ağlıyor diye bende çok tedirgindim doktora sordum bakalım dedi bu hafta bi devam edelim haftaya kilo kontrolüne gelin 100gr almış olması lazım dedi 1hafta sonra gittiğimde 500gr almıştı yinede mama verdi çok ağlama krizi olursa (bizim genelde akşam saatlerinde oluyor) mama ver dedi öyle öyle çözdük gibiyiz
Masal22 Cok kucuk ama kiraz çekirdeği bu sikintida çok iyi geliyor , bnmde bebegim oyle rahatlatıyor kiraz cekirdegi
Seymao Ada05 bizimde aksam 5 ve 10 arasi oluyor canim. Sütünüz yettigi halde veriyormusun mama rahatlatiyor mu. Bende almak istiyorum da karar veremedim iyi mi olur kotumu
Karanelo Seymao yavrum bu masajı yap ben oğluma hep bunu yapıyordum rahatlıyordu. Allah yardımcınız olsun miniğin de senin de ❤️
minikmucizeannesi Seymao gazdan dolayı emmek istemiyor canım ben baş edemeyip doktora götürmüştüm mama konusunda ama kilo alımı iyi olduğu için tavsiye etmedi ve kolik teşhisi konuldu belli saatlerde ağladığı için ve kolik müziği önerdi onu açıp emziriyordum işe yarıyordu
Ada05 Seymao haaah eveeet bizimdeee 5den 8-9a kadar özellikle iftara yakın feryat figan oluyor evet evet rahatlatıyor uykuya geçişini kolaylaştırıyor günde 1kere en fazla 60cc veriyorum o yüzden çok etkilemiyor geceleri de gögüsten emmek için alırsam uykuya geçmiyor ağlamaya dönmesin olay diye biberonla sağdığım sütleri veriyorum
Seymao minikmucizeannesi sanirim benim bebegimde oyle canim son 1 haftadir hep ayni saatlerde yapiyor . Ne dogru duzgun emiyor ,ne uyuyor . Kucagimizda saatlerce dolanip duruyoruz
minikmucizeannesi Seymao doktorumuz “Bebek uyutucu ” programını önermişti ordan bebeğinizi rahatlatacak tüm sesler mevcut:)