CesurBey Elmass1 bizimde uzayan sarılığımız vardı başlarda sık sık emzirdim ama 2.aydan sonra ne zaman isterse o zaman meme verdim zorla emmiyor zaten ağlıyor siz de zorlamayın acikmasini bekleyin meme reddi olmasın
nurus91 Elmass1 sen böyle sıkarsan yaknda memeyi bırakır. Sana tavsiye zorlama ne zaman acıkırsa o zmn emzr 3 saatte bir emsin
Elmass1 nurus91 aylık kilo alimi düşer mi peki . Bi de 2 saatte yada 3 saatte emme 10 dakika yeterli olur mu