Fatma11 benim kızımında burnu tıkalıydı doktor serum fizyolojik verdi günde 3-4 defa kullanıyoruz hırıltısı geçti ne var ne yok burnundan çıkıyor doktorunuza sorun çünkü burnu tıkalıyken hep genzine kaçıyordu süt çok korkuyordum tıkanıyordu bebeğim şimdi geçti birde doktor bu tıkanma ve hırıltının reflüden olduğunu söyledi reflü ilacına başladık