Oğlum 2 bucuk aylık 15 gündür uyanıkken hırıltısı var boğazda balgamı Var sanırım 2 doktora gösterdim normal ciğerler temiz diyorlar.reflüsü var o sebep olabilir diyorlar şurup vs kullanıyorum.peteklere ıslak havlu yanına karanfilli soğan herşeyi denedim yok geçmiyor hırltısı.uyurken birşey yok burnu tıkalı değil.hadi tıkalıdır diyorum serum fizyolojik yapıyorum birşey çıkmıyor delircem aklıma kötü kötü hastalıklar geliyor artık.emmesi hareketleri keşfetmesi herşeyi normal maşallah kilo alımıda iyi ama hırıltı balgam geçmiyor