3 ay 20 günlük olduk. 1 aydır aynı sorunu yaşıyorum geçici diyorlar inşallah gececek sanki bu hafta biraz daha uzun tutmaya başladı ama toplasan 5 dk emmiyor. Ben sık sık meme teklif ediyorum emerse bir iki dk kardır diyorum. Biberon olabildiğince az verdim. Bazen kaşıkla çok aç kalmasın diye veriyorum. Çok yıpratıcı bir süreç. Emzirme danışmanı emmediği zaman sürekli sağ sütün azalmasın dedi. Ama çok gazlı bir çocuk benim Sağavak vaktim asla olmuyor.