Renkliiii benimki de çok gazlıydi canım bizde 10 gün sonra tam 3 aylık olacağız. Bugün kuru fasulye yapıyorum. Bundan iki hafta önce nohut yedim. Ama ben düdüklü de yarım saat haşlayıp suyunu döküyorum. Öyle gaz yapan kısmı gidiyor zaten. Eti ayrı haşlayıp etin suyunu fasulye de kullanıyorum.. alıştır yavaş yavaş .🤗