Merhaba anneler, biliyorum memurlara kolay kolay birşey olmaz ama sağlık ocağı nereye şikayet edilir?
geçen hafta doktor kontrolümüzde bebeğim çok az kilo almıştı. Doktor haftaya bugün kesin sağlık ocağına tarttır yoksa mamaya başla hemen dedi. Bugün sağlık ocağına gittim beklerken bebeği soydum bizden başka kimse yoktu. 2 ebe vardı odalarında oturan, benim ebe yoktu. Tartının düğmesine basar mısınız dediğimde, bu bizim işimiz değil deyip terslediler. Sadece kilosuna bakmamız lazım dedim söylene söylene geldi düğmeye bastı hala söylendi. Çok sinirlendim, burda boş boş oturuyorsunuz ne olur bebeği soydum bi baksanız insan gibi dediğimde, işlerimiz var covidli hastaları telefonla arayıp denetliyoruz dedi. Sanki covid yoğun bakımındalarmış gibi herkeste bi kibirler. Bu mu bebeğe verilen değer? Ne olur bi tartıya koysaydı, kavga gürültüden bebeği giydirmeden battaniye ile eve döndüm. Resmen sinirden patladım böyle bişey olabilir mi? Benden başka hiç kimse yoktu sağlık ocağında. 3 aylık bebek çıplak şekilde resmen bi tartıya basmadılar okadar söyledim ya 😡😡 söylene söylene geliyor bide