Merhaba oğlum 2 ay 22 günlük sol tortikollisi var iki haftadir cerrahi doktorumuzun verdigi pasif egzersizleri yapiyoruz . Çook ağlıyor . Bugün fizyoterapistle görüştüm onlari yaptirmayin oyunla basini sola cevirmesi icin yardimci olun dedi. Iki kas arasi fark 2.1 mm . Başından geçenler tavsiyesi olanlar bu rahatsizlik hakkinda bilgisi olanlar deneyimlerini paylaşabilirler mi?