BaloglumM
Merhaba bizde Similac alimentum kullanıyoruz başlarda hiç emmedi ağladı ama zamanla alışacak alimentum olanların hepsi öyleymiş çok kötü kokuyor ben başta çok üzüldüm vermem dedim ama başka çarem yoktu alıştı çok şükür sevmiyor diye başka mama vermeyin