Yualp Kızlar 2 aylık oğlum uykusundan sıçrayarak uyanıyor ellerini yukarı kaldırıp açıyor aniden düşmüş gibi yada yumruk yapıyor gözlerini iyice açıyor sonra da bağırarak ağlıyor kucağıma alıp sakinleştiriyorum genelde uykusunda oluyor ama bi kaç kere de uyanıkken yaptı aniden sıçrayarak düşüyormuş gibi korkarak 🙇🏼♀️Bazen de ağlamadan geçiyor sıçrayıp. Yani çok sıçrayıp korkuyor neden ki başına gelen var mı gaz sancısı gelince ondan korkup yapıyo desem onun da payı olabilir belki ama korkuyo da gibi genel olarak. Doktora gittiğimde de soracam yine inşallah
stella Yualp benim kızım da yapıyor. Yanında bağırıyorsanız ondan olabilir. Tvde vurdulu kırdılı gerilimli şeyler izliyorsanız o seslerden bile olabilir
Nlyy Dediğiniz moro refleksi yeni doğanlarda görülür, düşüyormuş gibi hisseder bu yüzden kollarını açar sıçrar hatta, geçiyor zamanla
Yualp Nlyy yaa öyle mi içimi rahatlattınız öyle bi refleks olduğunu daha önce biliyordum ama bu şekilde sorun gibi karşılaşacağımı bilmiyordum inşallah geçicidir önemli bişey olmasından korktum 😌 sağolun🤲🏻
Yualp GiybetReis aynen bide atak haftaları varmış cidden baktım bizde şu an atak haftasında görünüyoruz ondan da olabilir mi bilmiyorum
aay1 @Yualp mora refleksi o 6.aya kadar geçiyor Benim bebeğim de 4 buçuk aylık hala o da bazen öyle yapıyor sizin bebeğiniz daha çok küçük kundak yapıp ellerini sabitlerseniz kollarını hareket ettiremeyeceği için daha rahat uyur.Kollarını hareket ettirince ellerinden korkuyorlar çünkü
Yualp aay1 doğunca kundak yapmıştım aslında ama hiç sevmedi uykusunda bile napıp edip zorla elini çıkarıyordu çaba sarfedip bende kundaklamadım öyle rahatsız olunca. Anladım peki teşekkür ederim aydınlattığınız için
aay1 @Yualp aynı şekilde benim bebeğim de istemedi bende kundaksız uyuttum kollarını ayaklarını açarak uyumayı seviyordu her korktuğunda mecbur biraz pişpişleyeceksiniz ben mecbur öyle yapıyorum🤷🏼♀️ Rica ederim😌
Yualp stella tv de hiç açmıyorum bağırma da olmadı kendisiyle çok konuşmaya çalışıyorum hep bebekler çok hassas oluyor demek 😃
Dkk Yualp olması gereken bir refleks 🧿 ben uyuyunca kollarını tülbent tarzı birşey ile kundak gibi gevşek sarardım rahat ederdi
muazmrv Yualp benimde iki aylık oluyor normal bence , kundak yapmak en mantıklısı kendi uyandırmaz en azından
Yualp muazmrv hmm olabiliyor demek ki pekala canım 🙂 ah bide bebekler yaptırsa kundak😃denicem tekrar uyurken yapmayı
Dkk Yualp bana da burdan bir anne tavsiye etmişt o zaman . Öyle çok dua ettim ki .. uyuduğu yerde altına seriyordum örtüyü uyuyunca çok gevşek sarıyordum
muazmrv Yualp kolları aşağı düz yapma genelde yukarı doğru kırarlar olduğu pozisyonda çok sıkmadan rahat edeceği pozisyonda yap bebeklerde sever genelde 😊