Herkese mrb covıt olduk ailecek bebegım de ben ılac kullanmadan ilk 4 gun emzrdım ama dayanamadım ılac kullanmaya mecbur kaldım emzirmeyı bıraktık sukur karantina bttı emzirmeyı basladım ama sutum yetmiyor artık cok uzuluyrm bbegm 5ay10 gunluk mama verıorm onada zor alıstı zaten basına gelen var mı nasıl yol izlediniz ek gıdaya erken mı gecıs yaptınız